درحال بار گذاری
img-bg
آپدیت شده در تاریخ : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸قوانین و سیاست های بررد هاستینگ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی

شرایط استفاده از هاست

مسئولیت نگهداری و انتخاب نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات سایتتان بر عهده خود مشتری می باشد، البته بصورت روزانه از اطلاعات سایت های سرور بکاپ گیری می شود اما باز هم این بدین معنی نیست که شما بکاپ گیری را انجام ندهید. در حال حاضر بصورت روزانه بکاپ گیری از هاست شما انجام می شود؛ در صورتی که تمایل دارید از هاست شما بصورت هفتگی و ماهانه هم بکاپ گیری شود می بایست هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. در صورتی که از اسکریپت یا قالب های نال شده در هاست خود استفاده نمایید مسئولیت استفاده از آن به عهده شما می باشد و در صورتی که قالب یا اسکریپت شما ویروسی شده باشد ابتدا به شما اطلاع داده می شود و سپس اگر اقدامی نسبت به حذف فایل های آلوده نکردید، بطور کامل ویروس یابی شده و فایل های آلوده حذف خواهند شد. مشتری نباید از سرویس میزبانی وب اشتراکی به عنوان هاست دانلود و یا آپلود ، ربات تلگرام ، چت روم ، vpn ، ، سایت های شرط بندی ، قمار و سایت های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران استفاده نماید در این صورت سرویس شما Suspend متوقف خواهد شد. استفاده بیش از حد از منابع سرور در صورتی که منجر به مختل شدن سرور و سایت های دیگر مشتریان شود سرویس شما متوقف خواهد شد (حداکثر استفاده از ۳۰ درصد منابع سرور). خدمات آموزشی، مشکلات مربوط به کد نویسی سایت شما و … به هیچ عنوان وظیفه ی رایمون وب نمی باشد و در صورت تمایل به انجام می بایست هزینه آن پرداخت گردد. در صورتی که هاست بیشتر از یک ماهه خریداری کرده باشید (۳ ماهه، ۶ ماهه، ۹ماهه، ۱۲ماهه) و در هنگام استفاده بازدید سایت شما یا منابع مورد استفاده سایت شما بیشتر شد رایمون وب حق دارد تا سایت شما را متناسب با پلن مورد نیاز تغییر دهد و مابه التفاوت هزینه پلن قبلی و فعلی را می بایست پرداخت نمایید. استفاده بیش از حد ارسال ایمیل از هاست اشتراکی منجر به متوقف کردن سرویس دهی به شما خواهد شد. در صورتی که ۳۰ روز از زمان عدم پرداخت فاکتور سرویس شما (Suspend شدن) گذشته باشد، سرویس شما Terminate خواهد شد، بدین معنی که سرویس شما بطور کلی از سرور رایمون وب حذف خواهد شد. راه ارتباطی مشتریان هاستینگ با نیوهاست جهت رفع مشکلات و سوالات از طریق ارسال تیکت یا ایمیل از پنل کاربری خودتان می باشد، در صورتی که بعد از ارسال تیکت یا ایمیل پاسخی دریافت نکردید می توانید با شماره های ذکر شده تماس حاصل نمایید. افرادی که می خواهند فقط بطور مستقیم و صرفا از طریق تلفن ارتباط داشته باشند می بایست هزینه پشتیبانی تلفنی را نیز پرداخت نمایند.


بازگشت وجه

امکان بازگشت وجه برای سرویس های ماهانه تا ۱۵ روز پس از خرید بدون هیچ دلیلی قابل برگشت می باشد، در صورتی که بیشتر از ۱۵ روز از خرید هاست شما گذشته باشد و شما تمایلی به ادامه نداشته باشید می توانید مابقی وجه روزهای باقیمانده را دریافت کنید. امکان بازگشت وجه برای سرویس های سه ماهه، شش ماهه و سالانه تا ۱ ماه (۳۰ روز) پس از خرید بدون هیچ دلیلی قابل برگشت می باشد و بیشتر از ۳۰ روز هم طبق بند قبلی می توانید مابقی وجه روزهای باقیمانده را دریافت کنید.


جریمه دیرکرد پرداخت

در صورتی که تاریخ سررسید فاکتور شما پس از سومین اطلاعیه پرداخت بگذرد، ۱۰ درصد هزینه فاکتور به عنوان جریمه در عدم پرداخت بموقع هزینه سرویس شما به فاکتور شما اضافه می شود و می بایست پرداخت گردد.


هنوزم به کمک نیاز دارید ؟

شما میتوانید ۲۴/۷ شبانه روز با مرکز پشتیبانی ما در تماس باشید

00213 123 45 67 89 [email protected] ارسال پیام